Punkalaitumen Työväenyhdistys ry

Perustettu: 1906

Yhdistys ylläpitää v. 1908 rakennettua Mäenpään työväentaloa. Talo on Museoviraston suojelema kohde. Viime vuosina taloa on kunnostettu - viimeksi kunnostettiin ikkunat ja uusittiin juhlasalin lattia. Myös talon toimintaan liittyvää
historiaa on koottu.

V.2017 talo avattiin yleisölle, pidettiin "avoimet ovet", talon ja sen historian esittelyä sekä konsertteja. Tansseja vanhan ajan malliin on toivottu ja suunniteltu.

Seuraa meitä Facebookissa

Jouko Mäkelä
Ala-Jallintie 43
31900 PUNKALAIDUN
Matkapuhelin: 040 352 2526
Sähköposti: jmamakela[at]gmail.com

Sihteeri

Irma Rantanen
Ala-Jallintie 43
31900 PUNKALAIDUN
Sähköposti: immi5454[at]gmail.com

Jukka Salonen
PUNKALAIDUN
Matkapuhelin: 050 5835 890

Toiminta on talkootyötä. Rakennukseen liittyvien kunnostustöiden ohella on tarkoitus saada aikaan entistä monipuolisempaa kulttuuritoimintaa yhteistyössä muiden paikkakunnan toimijoiden kanssa.
Taloa vuokrataan eri tilaisuuksiin, varusteisiin kuuluu myöskin videotykki. Ks. Mäenpään työväentalon nettisivut. Kaikki ovat erittäin tervetulleita talkoisiin.

Löydät meidät Facebookista: Punkalaitumen Mäenpään työväentalo