A

Kuntokortti yli 65-vuotialle!

HAASTA ITSESI LIIKKUMAAN! 

 

Merkitse toteutuneet liikuntakerrat kuntokorttiin. Merkkaa sykettä nostava liikunta merkillä S, lihasvoimaharjoittelu merkillä V, tasapainoharjoittelu merkillä T ja kehonhuolto merkillä K, jotta näet kuinka monipuolisesti liikut.

Sykettä nostavaa liikuntaa on mm. kävely, sauvakävely, pyöräily, tanssi, hiihto ja uinti

Lihasvoimaharjoittelua on mm. kuntosali, kotijumppa, portaiden kiipeäminen

Tasapainoharjoittelua on mm.pallopelit ja tasapainojumppa

Kehonhuoltoa on mm. omatoiminen venyttely, asahi, jooga ja pilates

 

Muista, että lyhytkin liikuntatuokio riittää! 

Palauta lomake kirjastolle 11.12.2022 mennessä Ellalle. Voi palauttaa myös kirjaston palautusluukkuun. Kuntokortin täyttäneet ja palauttaneet osallistuvat liikuntavälinepaketin arvontaan. 

Kuntokortti on tarkoitettu yli 65-vuotiaiden käyttöön! 

 

Lisätiedot: Ella Liimatainen p.0401939009. 

Kuntokortin voit tulostaa alla olevasta linkistä! 

Kuntokortti (1)

 

4